Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

1 februari

Skrivet:    ·  Min vardag
Och nu är vi inne på februari. Jag har sagt det förr och jag säger det igen -det går föööör fort! Hänger inte riktigt med i svängarna. Låter bilderna tala för min helg. God mat med två fina vänner, sängmys och en massa bandy. Tittade på en dokumentär om Auschwits innan jag skulle sova igår och jag kommer aldrig någonsin förstå hur man kan behandla andra människor på ett sånt sätt. Vart finns respekten för andra någonstans? Helt jävla sjukt hur vidrigt saker och ting kan gå till.
Aja, nu får det vara nog av dessa hemskheter. Annars då? Har under veckan insett att hårt slit faktiskt kan löna sig. Fick A på både svenska -och kommunikationsprovet och vet ni? På matteprovet också! Vilken jäkla lättnad alltså. Känner att skolan flyter på just nu och hur skönt är inte det? Detta kan jag leva på ett tag. 
Och idag är det söndag. Tänkte spendera min kväll i sängen framför någon bra serie eller film. Fryser fortfarande från bandymatchen tidigare, så vad passar väl bättre än att lägga sig under ett varmt täcke? Imorgon är det måndag och jag hatar måndagar. Inte för att det är just måndag, utan för att mitt schema suger så fruktansvärt hårt. Går från 9-16, men har bara tre ynka lektioner. Dagen består alltså till största del av håltimmar. Hur värdelöst? För värdelöst. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR