Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Be happy people

Skrivet:    ·  Allmänt

Satan så bra bild! Och så himla viktigt det är att komma ihåg det. Jag glömde bort det alldeles för länge, och det har fan inte varit värt det. Inte en enda sekund. Och vet ni vad? Nu SKITER jag i all jävla skit som finns i mitt liv. För just nu vill jag tro att det goda kommer vinna över det onda i slutändan. Oavsett vad som händer på vägen.

Och nu skriker sängen på mig. Tröttare än tröttast, det är jag det. Godnatt & sovgott på er!
♡Ann♡
Skrivet: 2015-02-14,  kl. 21:49:08

Skitbra text! (y) Jag har en annan:

"Don't quit
When your luck is down
And your world goes wrong
When life's all uphill
And the road is long
Keep your spirits high,
For through thick and thin
You must carry on
If you are to win...
Never mind if things
Hold you back a bit-
You'll come out on top
But you mustn't quit."

Livet kanske ibland är lite motigt, men oftast är det bra :) Jag har också den inställningen att det goda vinner alltid över det onda. Ibland tar det lite längre tid att det goda vinner, men det finns där... tillåt dig själv att hitta det goda, för det finns inom dig <3
God natt å sov gott fina Mimmi :)

♡Ann♡
Skrivet: 2015-02-14,  kl. 22:01:48

Skrev en kommentar här tidigare men den försvann tydligen ut i rymden nånstans :D Gör ett nytt försök.

Skitbra text!!! Jag har en annan:

"Don't quit
When your luck is down
And your world goes wrong
When life's all uphill
And the road is long
Keep your spirits high,
For through thick and thin
You must carry on
If you are to win...
Never mind if things
Hold you back a bit-
You'll come out on top
But you mustn't quit."

Livet är ibland motigt, men oftast är det bra. Jag är också av den uppfattningen att det goda vinner över det onda... Gäller att tillåta sig själv att hitta det goda, för det finns där inom dig <3
God natt å sov gott fina Mimmi :)

♡Ann♡
Skrivet: 2015-02-14,  kl. 22:04:41

Nää, det går inte... Har försökt två gånger nu att kommentera, men dom försvinner ut i rymden nånstans :D Kanske för mycket text? Tar bort lite och försöker igen...

Skitbra text!!! Jag har en annan, se din fb.

Livet är ibland motigt, men oftast är det bra. Jag är också av den uppfattningen att det goda vinner över det onda... Gäller att tillåta sig själv att hitta det goda, för det finns där inom dig <3
God natt å sov gott fina Mimmi :)

♡Ann♡
Skrivet: 2015-02-14,  kl. 22:05:21

Ja, var nog det, nu funkade det (y) :D

♡Ann♡
Skrivet: 2015-02-17,  kl. 18:59:17

hahaha jag döööör! Skapligt tjatig den där Ann är!!! :D




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR