Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Supernöjd

Skrivet:    ·  Min vardag
Trivs så jäkla bra i min nya hårfärg! Är superduper nöjd och det känns verkligen som om det är min färg. Var rent ut sagt livrädd när jag satt där med färgen i håret. Jag menar, tänk om det hade blivit skitfult haha.
Aja, nog om mig och mitt hår. Alla hjärtans dag igår var jättemysig. Åkte in och käkade middag med Ellen, Sandra och Eveliina mot kvällningen. Efteråt åkte jag med Eveliina hem och sov kvar där. Vi tittade på melodifestivalen (som för övrigt SÖG) och efter det kollade vi på en film. Pappa kom och hämtade mig vid halv tre idag, och sen dess har jag bara legat här i sängen. Det var egentligen tänkt att jag skulle plugga men det skiter jag i. Jag orkar inte och jag måste egentligen inte idag. Istället ska jag äta tacos och chokladbollar och titta på film. Det funkar ju det med.
Adios amigos



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR