Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Inte långt kvar

Skrivet:    ·  Allmänt
Godkväll vänner! Ligger just nu i sängen efter något som har känts som världens längsta dag. Jobb på arenan 7-12 och sen match på det, som för övrigt slutade med en förlust. Dock så gjorde vi en riktig kämparinsats vilket vi ska vara nöjda över! Så helt världelöst känns det inte, lite surt bara. Och nu återstår det bara två ynka dagar innan jag kan ta ett efterlängtat sommarlov. Hallelujah säger jag bara! Behöver det mer än något annat just nu. Känns dessutom som att denna sommar kommer bli grym! Kan inte bli så mycket annat med alla grymma människor som finns i mitt liv. Är för övrigt så himla glad på livet just nu! Jag har hittat något som får mig må bättre än någonsin och jag är så himla tacksam för det. Tänk sådan tur jag har.❤
Kommer ni ihåg när jag pratade om att jag ville ha tillbaka den gamla Mimmi? Tror minsann att hon har hittat hem igen! Lyckligast, det är jag det!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR