Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Skid-VM i Falun 2015

Skrivet:    ·  Min vardag
Igår var jag upp till Falun på skid-VM med specialidrotten. HUR HÄFTIGT? Det var gryymt! Och att jag fick dela denna upplevelse med några vänner jag håller kärt gjorde det hela en aning bättre. Jag var i alla fall helt slut när jag kom hem på kvällen, det hade ju verkligen varit full vart hela dagen. Men ack så värt det var! 
 
Idag har jag skrivit på min sammhällskunskapsuppsats så nu har jag bara lite på inledningen kvar sen så, sen är jag efter alla dessa veckor klar med denna helvetesuppgift...nästan i alla fall. Ska redovisa inför klassen om mitt arbete nästa vecka bara, men det tycker jag är ganska kul så det är lugnt. 
Aja, nog om skolan. Jag hann även sticka ut i det fina vädret på en liten springtur en stund på eftermiddagen idag. Väldigt välbehövligt och väldigt skönt var det. Efter det käkade jag god mat och sedan tittade jag på melodifestivalen som på alla andra lördagar. 
 
Natti!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR