Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Morsdag

Skrivet:    ·  Min vardag
Grattis till min fina mamma på morsdag. Du är bäst! Puss & kram.♥
 
Allt bra med er? Med mig kunde det inte vara bättre! Det är snart endast en skolvecka kvar och det känns skönare än någonsin. Sen slipper jag äntligen skiten! Dom senaste dagarna har jag spenderat på fotbollsplanen, framför skolböckerna och med finaste människorna. Idag har jag match och jag är så fruktansvärt laddad! Förra helgen tog vi äntligen hem tre fina pinnar och jag hoppas på detsamma idag. Taggad till tusen är jag i alla fall! 
♡Mamsen♡
Skrivet: 2015-06-04,  kl. 15:12:08

Haha det här hade jag missat helt! Tack min fina flicka. DU är bäst!! ❤️




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR