Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Ett år kvar

Skrivet:    ·  Foto
Idag tänker jag tillbaka på avslutningen i nian och inser att jag bara har ett år (!!!) kvar på gymnasiet. Sen tar jag STUDENTEN. Såå sjukt! Vart tog tiden vägen egentligen? Känner en liten skräckblandad förtjusning inför studenten. Satan så underbart det kommer kännas, men sen då? Vad händer sen? Vart ska jag ta vägen? Vad ska jag göra med mitt liv? Har lite smått panik inför framtiden och att jag bara har ett år kvar att komma underfund med vad jag vill göra gör mig liiite stressad. Men allt löser väl sig, som man brukar säga..
 
Och idag är det torsdag, vilket innebär att det är fredag och helg imorgon. Det är då alltid lika skönt med helg, oavsett hur mycket ledigt man har i veckorna. Jag ska ta vara på varje ledig sekund jag får nu innan skolan börjar igen, så jag kommer tillbaka med nya tag och ny energi till hösten. Detta ska fan i mig bli mitt år! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR