Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Midsommar

Skrivet:    ·  Foto, Min vardag
Bilder från förra årets midsommarafton. 
 
Midsommarafton närmar sig med stormsteg och det enda jag tänker på är det där jäkla vädret. Det ser för tillfället inget vidare ut, men då är väl allt som det ska vara antar jag. Midsommarafton i ett nötskal. Alltid ska det regna och vara kallt. Less man blir..
Men, vi får ta det med en nypa salt och göra dagen till något bättre ändå! Med bra sällskap och en massa mat kan det inte bli så mycket annat. Man kan ju inte annat än älska midsommaren. Alla samlas och bara har det allmänt trevligt tillsammans. Jag gillar det. Sen om vädret för en gångs skull kunde ge oss lite sol och värme så skulle ju det inte göra något.. 
 
Idag har jag inte gjort något speciellt. Ägnade förmiddagen åt att kolla på serier. Efter lunch städade jag lite snabbt och åkte sedan iväg på lite jobb. Stannade till hos farmor och farfar på vägen hem och det var lika trevligt som alltid! Nu ska jag börja röjja lite på rummet så det ser någotlunda fint ut här när vi får besök imorgon. Stökigt är bara förnamnet..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR