Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Senaste

Skrivet:    ·  Allmänt
Så..vad har jag haft för mig den senaste veckan? Jag har hunnit slutat skolan och gått på sommarlov -UNDERBART. Den första sommarlovsdagen bestog av jobb men jag klagar inte ett dugg! Senare under veckan klämde jag in ett besök i huvudstaden på Gröna Lund. Dagen bjöd på strålande sol och härliga människor, kan det bli så mycket bättre? Tveksamt. Dagen därpå bar det iväg till stan med Jennifer. Mycket välbehövligt måste jag säga! Fler sånna utflykter tack. Och som ett litet plus i kanten drog jag och la familia ut på premiärturen med båten mot kvällningen. Ett bättre avslut på en fin sommardag finns inte.
Sedan har kvällarna bestått av fotboll! Hela helgen har väl i stort sätt spenderats på fotbollsplanen. I lördags åkte vi iväg till Skärplinge med våra små busfrön på poolspel. Allt flöt på och barnen verkade ha roligt, precis som det ska vara! Fortsatte dagen med lite matchtittande och sedan vandrade jag vidare hem till Rickard. Stannade där över natten och dagen därpå var det matchdags! Vi levererade vinst (ÄNTLIGEN) och jag kunde åka hem med ett glatt humör. Jävligt trött dock. Men det kunde jag så fint leva med! 
Annars då? Livet är så jävla UNDERBART. Idag har jag legat och glassat i solen sen klockan 9 i morse. Lyssnat på musik och bara ha det allmänt gött. Svensk sommar är väl inte så pjåkig ändå? Fortsätter vädret leverera på detta vis kommer denna sommar bli oslagbar!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR