Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Jag lever

Skrivet:    ·  
Helgen som varit blev inte annat än super! Fast det är ju så, med fina människor runt om sig kan det inte bli så mycket annat. Det är så himla roligt det där så kallade livet ni vet. Ena sekunden känns det som om allt bara jävlas med dig, men andra sekunden finns det inget du någonsin skulle vilja ändra på. Och det är precis så det känns just nu. Idag vill jag inte ändra på NÅGOT. Ingenting alls. För vet ni vad? Även fast livet spyr ut motgångar så ger det dig också så mycket fint. Och tack tack tack för det!!

Såå..vad har hänt sedan jag tittade in här senast? Man skulle kunna tro att jag dött men icke. Jag lever för fullt och dagarna rullar på. Faktiskt flyger förbi måste jag säga. Började inte jag i skolan igen för typ...en vecka sedan? Fy sjutton så fort det går alltså..

Förra veckan beställde jag min studentmössa och min (förhoppningsvis) studentklänning. Och inte nog med det! Jag bokade även studentkryssning och högskoleprovet. Herre min gud alltså..det känns verkligen att det börjar närma sig nu! Underbart men nästan lite skrämmande på samma gång, är ju inte riktigt redo..

Jag har bestämt mig för att göra mitt sista år på gymnasiet till det bästa. Tror inte att det kan bli så mycket annat med tanke på alla fina människor som gör mina dagar i skolan. Detta kan inte bli annat än bra och den känslan är obeskrivlig!

Dessutom har jag den finaste killen i hela vida världen och det är jag så tacksam för så det finns inte. Jag måste ha all tur i världen som hittat en sådan underbar människa och herregud så himla glad jag är över att få vara just hans. 

Och med det säger jag godnatt. Imorgon väntar ännu en lång skoldag. Gäller att ladda upp batterierna så man orkar..jobbigt nog är det ändå. Godnatt allesammans.  
....och juste! I helgen har vi vår sista seriematch och sen står det kval på tur för våran del. Spännande! Det gäller att ligga i nu om vi vill stanna kvar i fyran..
♡hollandbuiten♡

Hello I am so thrilled I found your blog page, I really found you by accident, while I was browsing on Yahoo for something else, Anyhow
I am here now and would just like to say many thanks for a
remarkable post and a all round interesting blog (I also
love the theme/design), I don't have time to browse it all at
the moment but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read
much more, Please do keep up the excellent work.

♡Anthonyvow♡
Skrivet: 2023-01-25,  kl. 01:09:16 Blogg:  http://https://chessington-electricians.co.uk/our-services.html

Electrical services in the domestic, commercial and industrial sectors Chessington, Hook, KT9 https://chessington-electricians.co.uk/our-services.html - More info...




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR