Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Dan före dopparedan

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag är det alltså dagen före julafton, vilket betyder att jag och min kära familj har klätt granen och fixat lite här hemma. Det gjorde vi på förmiddagen, och sedan drog vi och hälsade på gammelfarmor och gammelmormor. Det händer inte alls ofta så det var riktigt kul faktiskt. Ikväll kommer mina kusiner och deras familj, och kanske även min mormor och morfar. Vi ska käka skinkmacka och ha det trevligt. Men som sagt, i morgon är det julafton, myyyysigt! Hoppas eran dag varit bra, och fortsätter vara det också. Jag ska försöka skriva något i morgon, men om jag inte hinner med det så önskar jag er alla en bra julafton då! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR