Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Gävle

Skrivet:    ·  Min vardag
Denna dag började med att pappa väckte mig ungefär klockan kvart i ett, med telefonen i handen. Det var Jennifer som ringde och ville prata med mig. "VAFAN HÅLLER DU PÅ MED?!?!?!??!" Var det första jag hörde när jag svarade. Hahahaha. Jag fick i alla fall klart för mig ganska fort att hon satt på bussen som jag också skulle åkt med. Hur kunde jag försova mig till en buss som går kvart i ett? Sov ganska skönt i alla fall. Aja, min snälla pappa skjutsade mig till Tierp där jag mötte upp Jennifer, och vi tog sedan tåget till gävle. Där träffade vi andra Jennifer. Vi gick och kollade i affärer och sedan bowlade vi lite. Efter det så fick vi och käkade, och sedan åkte vi hem. Jag fick totalt med mig fyra tröjor hem, alla på rea. Känns jävligt bra faktiskt. En lyckad dag helt enkelt. Tack flickor!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR