Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Julafton

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag är det julafton. Hur mysigt är inte det egentligen? Idag mina vänner, har jag slagit på stort kan jag säga er. Går runt med kjol och smink i ansiktet. Mittbena har jag också. Hur ofta händer detta liksom? Aldrig. Så, ni som får se mig idag ska känna er stolta, för detta händer nog inte igen på väldigt, väldigt länge. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att mormor och morfar, och mina kusiner med familj ska komma. Ikväll blir det julmat och massa trevligheter. Hoppas eran julafton har varit bra hittills, och i sånna fall fortsätter vara det. God jul på er!
♡Mian♡
Skrivet: 2012-12-24,  kl. 21:34:57

Du var jätte, jätte snygg idag Mimmi!! ❤ God jul o vi ses imorgon!

Svar: Åh tack så mycket Mian, detsamma!❤ God jul på dig med, ja det gör vi!
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR