Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Myskväll

Skrivet:    ·  Min vardag
Blev lite ändrade planer i går kväll. Drog till Tierp och träffade pontus istället. Efter det gick jag till gårn och var där i ungefär femton minuter, sedan åkte jag hem och kollade på en film. Somnade nästan direkt efter det. Hur skönt som helst!
 
Ikväll ska jag till Jennifer Nyberg med Jennifer skogh/Frost och Elin på lite tjejkväll. Vi tänkte käka tacos, kolla på filmer och tjocka i oss en massa godis. Det känns som att denna kväll kommer bli riktigt bra! Fast först lär jag städa mitt rum och fixa lite saker här hemma. Byta om och packa en liten väska med saker jag lär ha med mig. Jag börjar väl dra mig mot Jennifer Nyberg runt fyra/halv fem. Som sagt, kvällen kommer bli grym! Ha en fortsatt trevlig dag ni också!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR