Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Snöstorm

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag har det snöat och snöat, och inte har det slutat än heller. Inställda tåg och sånt har det varit hela dagen, jag hade bara tur att jag tog den tidigare bussen hem eftersom att alla bussar efter den blev inställda tills vidare. Detta är den stora nackdelen med att bo mitt ute i ingenstans på vintern. För övrigt så har jag bara legat i min säng och sovit sen jag kom hem från skolan, vilket var hur skönt som helst. Har börjat hända dagligen att jag sover när jag kommer hem från skolan,  jag antar att det behövligt. Just nu börjar jag bli riktigt trött på denna helvetes skola. Har hur mycket som helst som ska göras nu, men efter den här veckan hoppas jag på att det lugnar ner sig. Ikväll ska jag plugga. För sista gången denna vecka hoppas jag. Annars får jag något fel på riktigt. Hoppas eran dag varit bra och ni får en bra kväll! Puss.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR