Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Tjockt

Skrivet:    ·  Min vardag
Bilderna är åt helt fel håll men jag orkade inte lägga över bilderna på datorn och rotera dom. Hoppas det duger ändå. Igår var jag som sagt hos Jennifer Nyberg på myskväll med Elin och Jennifer Skogh/Frost. Vi åt tacos, snackade lite och kollade på film. (Kan även tillägga att vi har ätit som djur igår kväll, i natt och i morse). Vi sov fyra personer i samma säng, vilket funkade men fyfan vad ond jag har i ryggen just nu haha! Det första vi gjorde när vi vaknade i dag var att slå igång en film och så tog vi fram glass och käkade det. Efter filmen så slog vi igång ännu en film. Riktigt skönt att bara ligga i soffan och inte göra någonting! Har aldrig i hela mitt liv kännt mig såhär tjock. På riktigt. Längesen jag ätit såhär mycket. Usch. Jag har i alla fall haft en bra kväll/natt/dag. Haha. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR