Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

You are the fire baby

Skrivet:    ·  Min vardag
Ikväll ska jag bara ligga hemma i min säng och kolla på filmer. Kan vara skönt det med, speciellt nu när jag inte har något plugg att tänka på. Livet är på topp kan man väl kankse säga. Jag har stora funderingar på om jag ska lyfta på röven och dra ut och springa lite ikväll också. Men jag vet inte om jag orkar, och om jag ens skulle klara av det med min förkylning som nu har kommit tillbaka tråkigt nog. Hur jobbigt är det inte att gå runt och hosta sönder halsen liksom? Inte roligt alls faktiskt. Hoppas det blir bättre mot veckans slut, då jag ska vara med och sjunga på lucian på torsdag i skolan och vara med på nattfotbollen på fredag. För övrigt så har jag gått i skolan idag som alla andra vanliga dagar. Dagen var rätt lugn och den gick därför rätt fort. Fick även reda på vilket betyg jag fått på mitt pm, och gissa vad? Jag fick ett jävla A. Hur skönt känns inte det då? Blev så grymt jävla glad när jag fick reda på det. Tänk att allt hårt jobb faktiskt lönar sig. Min dag har alltså varit helt okej om jag var säga det själv!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR