Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Har haft fullt upp

Skrivet:    ·  
Förlåt för att jag verkligen inte har lagt ner någon tid här på några dagar. Jag har verkligen inte haft tid. I fredags åkte jag till Månkarbo på dj@nton haha. Det var faktiskt jättekul! I lördags åkte jag till Högbergs på öppet hus, och på kvällen drog jag på fotbollsavsluning i gävle vilket var skoj. I söndags sov jag bort nästan hela dagen men jag pluggade också, den tid som blev över. I går somnade jag direkt när jag kom hem från skolan och sedan pluggade jag i flera timmar till ett jättestort biologiprov som vi hade idag. Det gick faktiskt väldigt bra. När jag kom hem från skolan idag så somnade jag direkt, som vanligt nu för tiden. Efter det har jag bara kollat på tv och det gör jag nu också.

Detta är mitt första inlägg från telefonen så vi får se om det kommer några fler sånna inlägg i framtiden! Ha en bra kväll! Puss



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR