Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Heart on fire

Skrivet:    ·  Min vardag
Sitter och lyssnar på grym musik på mitt rum, men jag börjar faktiskt fundera på om jag ska städa lite. I går var jag till Uppsala med Felicia och på kvällen drog jag till gårn och var kvar där tills sju i morse. Har inte sovit ett piss i natt så det fick jag göra på dagen. Jag kollade på film hela natten med fina vänner, jag gick även på någon jävla spökvandring vilket var det läskigaste jag varit med om. Skrek som en idiot och höll på att dö.
 
Jag kom precis hem från Evelina, vi (Evelina, jag, Linnea och Ottilia) käkade mat och kollade på film. Trevligt trevligt. Nu lär jag verkligen plugga lite om jag ens ska kunna få ett E på mitt bildprov och på min historia sak. Önska mig lycka till! Puss. 
 
(Och jag ska försöka fixa blogghelvetet så fort jag kan. Men just nu, vet jag inte riktigt hur jag ska göra haha. Duktigt mimmi, duktigt.)
 
OCH JAG KAN TYVÄRR INTE BJUDA PÅ NÅGON BILD HELLER FÖR DEN DELEN, FÖR DET ÄR NÅGOT FEL JUST NU SÅ DET FUNKAR INTE ATT LADDA UPP BILDER HÄR. FAN SÅ ARG JAG ÄR.
 
Men ni får väl ha en fin kväll ni då i alla fall, nu ska jag städa och sedan plugga. Blä.
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR