Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Otursdag eller?

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag har jag haft mer otur än tur kan man kanske säga. Jag har hållit på att svimma ett antal gånger idag, och det började redan i morse när jag vaknade. Men jag gick till skolan ändå, vilket jag faktiskt tvekade lite på eftersom att det kändes som att jag kunde svimma när som helst haha. Som tur var gick det över efter några timmar, så jag var kvar i skolan. Sen, efter skolan så åkte jag hem en stund och sedan åkte jag till Tierp för att gå på utvecklingssamtal. Vi kom dit, och sedan fick vi reda på att min tid var flyttad till om en vecka. Yey. Åkte till Tierp i onödan liksom. Kul. Det var bara att åka hem. På vägen ut från skolan så lyckades jag på något jävla sätt klämma mig i dörren så jag började blöda. Nu är jag blå och svullen på fingret också. Hoppas det känns bättre i morgon, för just nu gör det ont. Haha, så jävla klantigt. 
 
Det enda positiva med denna dag är väl att vi hade vikarie på hemkunskapen vilket gjorde det hela mycket bättre, vi fick sluta 20 minuter tidigare också, vilket var najs. Nu ska jag skirva lite på mitt PM. Fan så kul! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR