Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Snart lov

Skrivet:    ·  Min vardag
Är glad idag. Jag var glad igår. Och i förrgår. I morgon kommer det bli en bra dag. Är det mitt liv som är perfekt just nu eller? Det måste nog vara så. Idag började dagen med att jag såg en hel del snö utanför mitt fönster. ÄNTLIGEN var min första tanke. Hoppet om en riktigt vit vinter finns ännu kvar. När jag sedan drog till skolan så slog tanken mig om att det snart är lov. ÄNNU BÄTTRE. På lovet ska jag göra en hel del saker. Det är julafton, min bror fyller år, nyårsafton, min födelsedag och en alldeles för välbehövd utlandsresa till Lanzarote väntar. Hur skönt? För skönt. Som sagt, livet är på topp just nu. Fast, just nu ska jag egentligen sitta och plugga. Men vem orkar? Inte jag i alla fall. 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR