Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Tisdag

Skrivet:    ·  Min vardag
Skolan tar nästan död på mig just nu. Det jag har att göra ikväll är en hemkunskapsinlämningsuppgift, och jag fattar inte ens vad jag ska skriva om. Får fråga någon kompis om den vet något, annars väntar jag på att mamma kommer hem och frågar henne. Jag och Emil är ensamma hemma just nu, rätt skönt ändå. Att vara ensam hemma är det bästa som finns. Galet skönt. 
 
När jag kom hem från skolan idag så åkte jag nästan direkt till brukshälsan med pappa och tog den sista sprutan. (Vaccination mot livmoderhalscancer, tror jag det var haha). När jag kom hem så somnade jag i min säng direkt nästan, sedan vaknade jag av att min bror kom in på mitt rum och sa att det var mat. Efter det har jag inte gjort något. Vi får se vad jag hittar på ikväll, förutom att plugga förstås. Ska även hinna med att duscha, och om tiden finns så vill jag också kolla lite på tv. Vi får se vad som händer. Nu ska jag lägga mig i sängen och vila lite, kanske sova tills mamma kommer hem. Sköööööaste som finns!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR