Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Världens bästa vänner

Skrivet:    ·  Min vardag
Förlåt så hemskt mycket för att jag inte skev någonting här igår. Jag hade verkligen inte tid helt enkelt. Gårdagen såg ut såhär: Jag vaknade ungefär halv tolv, då åt jag mat och sedan drog jag iväg och tjänade lite pengar. Efter det så skyndade jag mig hem för att fixa mig inför en kväll full av trevligheter med mina hjärtan. Jag var hos Jennifer med Moa, Isabelle, Felicia och Ellen. Vi åt tacos, pratade om allt mellan himmel och jord och vi kollade på skräckfilm. Runt halv ett/kvart i ett så gick jag, Moa och Felicia hem och vi fick även trevligt sällskap av epakillarna som körde precis bakom och framför oss hela vägen hem. Ja, lite positivt var det ju för man behövde ju inte direkt vara rädd för att gå hem ensam i mörkret. Moa fick även sova hos mig, vilket var mycket trevligt. Gårdagen blev alltså väldigt, väldigt lyckad. Tack tjejer! 
 
(ELLEN SAKNAS TYVÄRR PÅ BILDEN)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR