Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Drygt

Skrivet:    ·  
Jag kan verkligen inte bestämma mig över vad jag ska köpa för jacka och skor. Har hittat en jacka och ett par skor, men jag är inte säker på om jag passar i något av det. Och jag är nog för feg för att köpa något av det. Jackan är inte så fin när man har den stängd, och i skorna ser mina fötter så jävla feta ut. Åh, får panik. Det är ju inte direkt sommar längre, och det känns som att det börjar bli lite små kallt med en jeansjacka och converse. Gaahh.
 
...jag har ju min gamla jacka. Men det är väl alltid kul med något nytt, visst?
♡Mian♡
Skrivet: 2012-10-23,  kl. 21:48:10

Tack för barnvaktningen❤❤ Men du... Lägg ut bild på jackan o skorna du funderar på att köpa. Nyfniken...😃

Svar: Men du, det är jättelugnt, det var bara kul! :)❤ Och ja, jag tänkte göra det men har lite svårt att hitta jackan på internet! Ska försöka hitta den i alla fall, och om jag gör det så kommer det upp en bild :)
Mimmi Sundbom

♡Inte jag iaf♡
Skrivet: 2012-10-23,  kl. 21:55:13

Blir du glad nu?

Svar: Ja, jag blir jätteglad ;)
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR