Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Helt galet

Skrivet:    ·  Min vardag
Kom på nyss, när jag tänkte efter, att jag får det väldigt körigt i morgon. Klockan halv tio ska jag åka till tierp för att åka lite skridskor med Isabelle, Tove, Oskar och Zebastian, sedan ska jag hem runt tolv och skynda mig in i duschen. Klockan halv två ska jag ta bussen in till Tierp igen och köpa biljetter och handla lite saker med Jennifer. Och när jag kommer hem från Tierp så ska jag nog ta mig till gårn också. Herregud, det blir verkligen en körig dag i morgon! Men, det är ju kul att ha något att göra i alla fall! 
 
Nu är det ju så att det var nästan mer än ett år sedan jag stog på ett par skridskor, så vi får se hur det går. Det kommer i alla fall bli grymt kul, satan så jag saknar bandyn alltså!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR