Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Life

Skrivet:    ·  
Ville bara säga att mitt liv är så bra just nu. Det går bra i skolan, jag har världens finaste vänner, det känns som att allt har ordnat till sig igen, jag mår bättre än någonsin och så fortsätter det. Jag lär gräva långt, långt om jag ska hitta något negativt med livet och har därför förbjudit mig själv att ens tänka tanken på att börja gräva efter dom dåliga sidorna av både mig själv och allt annat runt omkring mig. Jag har sakta men säkert börjat lära mig att vissa saker inte går att ändra på, hur det en är. Det är såhär det är och jag kan inte göra något åt det. Det är i alla fall en bit på vägen till att det ska få gå i alla fall en vecka utan att jag ska behöva känna en sådan otrolig stress. Utan att jag ska bli arg på mig själv. Utan att jag ska få spel och bryta ihop. 
Mitt liv kan bara bli bättre, och det känns underbart. 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR