Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Lov

Skrivet:    ·  Min vardag
Nästa vecka är det höstlov, och jag har en massa av saker som jag vill hinna göra! Fotodag med Moa och vi tänkte även sova hos någon av oss, övernattning på gårn, ha minst en mysdag med världens bästa Jennifer, åka in till stan, träffa några fina vänner, umgås med min familj, och sorgligt nog lär jag förmodligen plugga också. Men det är som det är. Det känns i alla fall som att lovet kommer bli hur bra som helst, och därför längtar jag lite extra mycket efter det! I morgon är det torsdag, och det betyder en dag närmare fredag och en dag närmare helg. Åh, underbart! 
 
Märker ni att jag har brist på bilder eller? Lägger bara upp massa gamla mobilbilder nu för tiden, inte likt mig. Hoppas det duger i alla fall.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR