Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Lyckad dag

Skrivet:    ·  Min vardag
Denna dag har varit grym, enilgt mig själv i alla fall. Jag var ju som sagt i Tierp med Isabelle, Tove, Zebastian och Oskar och åkte lite skridskor. Herregud så kul det var, och herregud så jag vill spela bandy. Det var i alla fall jättekul. Efter det så skyndade jag mig hem och duschade, sedan åkte jag till gårn. (Det blev inget Tierp med Jennifer, ändrade planer). Det var också grymt kul, jag och mina fina vänner målade, spelade innebandy mot småttingarna, spelade wii och hade det grymt trevligt. Jag känner att jag kommer sova skönt i natt, jag är helt slut. Ont i huvudet har jag också. Hoppas eran dag har varit lika bra som min! 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR