Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Svenska hollywoodfruar

Skrivet:    ·  Min vardag
Nu är det första provet denna vecka avklarat. Jag själv tyckte det var ganska lätt och svarade därför på alla frågor. Eller ja, om jag nu svarade rätt men det kändes helt okej faktiskt. Vi simmade på idrotten idag, det var ganska roligt faktiskt men samtidigt så var det jobbigt. Vi simmade exakt hela tiden så det vart tråkigt efter ett tag. 
När jag kom hem från skolan så gick jag till pappas jobb och fixade lite där sedan for jag hemmåt. La mig på soffan och somnade där tills det varit mat. Hoppade in i duschen, drog till ica och fick med mig lite godis och ett par vantar hem. Haha, vantarna var faktikst fina... 
Nu har jag bara pluggat den senaste timmen och känner nu att jag kan kemin tills i morgon då vi har prov, vilket är bra. För kemi är inte min starka sida om man säger så. 
Om två minuter börjar Svenska hollywoodfruar och det får jag ABSOLUT INTE missa. 
Ha en fin kväll allesammans! 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR