Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Höst/vinter skor

Skrivet:    ·  Vill ha
Sitter och kollar lite på skor men vet inte riktigt vad jag vill ha. 
Antingen vill jag ha någon av dessa: 
Eller så vill jag ha någon av dom här: 
Så himla snyggt allt ihop. Har dreglat över Converse skorna i flera veckor, dom är verkligen jättesnygga. Men så idag, hittade jag dom två översta skorna. Blev kär igen. Åh, vet verkligen inte vad jag vill ha. Allt är snyggt, nu gäller det bara att bestämma sig. Vilket inte har gått ett dugg bra hittills..
♡Mian♡
Skrivet: 2012-09-29,  kl. 22:55:03

De översta, helt klart! Vad kul att du "tagit tag" i bloggen igen så vi får hänga med! :-)

Svar: Ja, jag funderar på dom faktiskt! :) Vad kul att du tycker det förresten! :)
Mimmi Sundbom

♡Amanda ♡
Skrivet: 2012-10-02,  kl. 15:22:29

Vart kommer de två översta skorna ifrån? :)

Svar: Dom högst upp tror jag att jag hittade på scorett och dom under är från din sko! :)
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR