Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Bra dag

Skrivet:    ·  Min vardag
Godmorgon på er! Igår åkte jag som sagt till stan med Jennifer och Isabelle. Även då hittade jag lite fint som jag fick med mig hem, men nu får det nog dröja ett litet tag innan jag köper kläder eller liknande igen. Efter dessa två shoppingrundor så är det lite glest med pengar om man säger så. Nog om det, när vi kom tillbaka till Tierp tränade vi, och sedan åkte jag hem där jag duschade och fixade mig lite smått. Pappa skjutsade mig sedan till Jennifer. Några minuter efter mig kom Eveliina, Ida, Ellen och Sandra. Vi åt pizza och sedan började vi kolla på filmer. Jag har inte direkt fått någon speciell sömn i natt om man säger så, men ändå är jag hyffsat pigg faktiskt. Jag gick hemmåt ungefär halv nio i morse, och sedan åt jag frukost. Och jag måste faktiskt erkänna att det är hur skönt som helst att vara den enda som är vaken i huset. Det är så tyst och lugnt. Nu ska jag plugga lite tänkte jag. Jag måste verkligen skriva på mitt pm om jag ska hinnna klart med det i tid. I eftermiddag/kväll ska jag till Pontus också. Ska bli kul att äntligen få träffa pojken igen. Men nu måste jag som sagt sätta igång med mitt pmskrivande. Hoppas ni får en jättebra onsdag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR