Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Bra helg

Skrivet:    ·  Min vardag
I morse vaknade jag upp brevid min älskling, bästa möjliga start på dagen! Jag har haft en riktigt bra helg med honom, som alltid, och det var jobbigare än jobbigast att behöva åka ifrån honom idag. På onsdag får jag träffa honom igen, så jag hoppas verkligen att dessa dagar går fort. Matchen igår vann vi med 1-0, vilket var så galet skönt! Bra start med andra ord! När jag kom hem idag åt jag mat och sedan satt jag mig ner och kollade lite på klänningar. Det var egentligen tänkt att jag skulle beställa i alla fall en klänning idag, men nej så blev det inte, EFTERSOM ATT DEN INTE FINNS LÄNGRE. Kunde inte hitta den någonstans. Blir så himla less, det kommer sluta med att jag går ut nian utan kläder helt enkelt. Jag hoppas i alla fall att jag hittar någon annan så fort som möjligt, eftersom att det snart börjar dra ihop sig. Det är helt sjukt så tiden gått fort, snart går jag ut nian och snart är det sommarlov! Underbart!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR