Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

D for dasia

Skrivet:    ·  Nytt
Dessa skönheter blev idag mina. Jag gillar verkligen att dom är ganska enkla men ändå så snygga, med snygga, små detaljer. Att klacken inte är allt för hög är ännu en fördel, då jag aldrig någonsin har låtit något annat än Converse eller liknande fått pryda mina fötter. Så, mina vänner, det här kan bli intressant! Det är alltså tänkt att dessa ska användas under skolavslutningen i Juni. Jag har då därför lite tid på mig att öva på att gå i dom, vilket kan vara en fördel så jag inte skämmer ut mig allt för mycket. Ännu en nyhet är att jag förhoppningsvis har bestämt mig för vilken klänning jag ska ha, så nu är det bara lite småfix kvar. Känns riktigt skönt att ha det mesta klart redan nu! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR