Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Det var längesen

Skrivet:    ·  Min vardag
Jag har varken haft någon tid eller ork till att skriva något här dom senaste dagarna. Förlåt för det. Under den här tiden har jag pluggat i massor, tränat, varit till stan med fina vänner, kollat på Alina Devecerski och umgåtts med världens bästa pojkvän. Igår efter att jag hade kollat på Alina åkte jag till Pontus. Vi hann väl inte göra så himla mycket innan vi båda somnade. Längesedan jag var så trött måste jag säga. Jag åkte hem från Pontus runt fyra-halv fem idag, då duschade jag och sedan drog jag och min familj hem till Tobbe och Linda. Vi åt tacos och pratade på, mycket trevligt måste jag säga! Jag kom hem därifrån för några minuter sedan bara, och nu känner jag verkligen hur trött jag är. Jag har fått kämpat något grymt ikväll för att hålla ögonen öppna faktiskt, så det blir förmodligen en tidig kväll ikväll. Jag kanske borde krypa ner i sängen redan nu egentligen. Hoppas eran lördag varit bra! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR