Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Första april

Skrivet:    ·  Min vardag
Tiden går verkligen snabbt, det är sjukt hur världen kan vara så orättvis.
 
Idag är det måndag, och första april. Min kusin fyller tre år idag, så jag och min familj har precis varit och grattat honom. Nu ska jag tråkigt nog plocka fram böckerna igen och skriva på mitt pm, så jag hinner bli klar med det i tid. Jag har även funderingar på om jag ska jobba lite på några svenskauppgifter jag har, men det gör jag bara om jag orkar. Det är ingen brådska med det. Känns lite halvtråkigt att behöva sitta inne nu när det är så fint väder. Har jag tid så kanske jag drar ut och springer en liten bit ikväll, vi får se helt enkelt. Hoppas ni har haft en bra måndag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR