Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Håkan Hellström

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag åkte jag, Eveliina, Ellen och Sandra till Uppsala efter skolan. Vi åt lite snabbt på donken, och sedan åkte vi in till Gränby där vi ställde oss och köade direkt. Efter ett bra tag kom Håkan och gick förbi oss, och sedan dröjde det ännu ett tag till så hade vi kommit fram till skivsigneringen. Denna stund slår verkligen mycket! Har som ni kanske förstår haft en jättebra dag! Nu laddar jag inför ett nationellt prov i engelska som är i morgon. Är ganska nervös nu, men det brukar oftast släppa när jag väl sitter och gör provet. Jag hoppas på det bästa i alla fall! Dagen i skolan idag var helt okej. Gjorde illa min stackars rygg på idrotten så nu kan jag knappt röra mig, men jag antar att det går över snart. Kunde på grund av det inte dra ut och springa ikväll heller, kändes lite surt faktiskt. Tänkte sova lite istället, är redan hur trött som helst! Godnatt&Sovgott!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR