Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Konstgräs

Skrivet:    ·  Min vardag
Jag drog ut och sprang en liten stund nu på kvällen, och sen dess har jag inte gjort någonting speciellt. I morgon ska jag upp tidigt för att åka till stan med Isabelle och Jennifer. När vi kommer tillbaka till Tierp så ska vi träna, på konstgräs. Har längtat så mycket efter att få göra det, så det ska bli jättekul! Efter träningen ska jag åka hem till Jennifer för att umgås med henne, Sandra, Eveliina, Ellen och Ida. Vilket också ska bli jättekul! Vi ska äta pizza och kolla på lite filmer och sånt. Ska bli trevligt att få träffa mina pullor igen. Eftersom att jag ska upp ganska tidigt i morgon så ska jag sova nu. Godnatt&Sovgott!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR