Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Lillebror

Skrivet:    ·  Min vardag
Gårdagens match slutade 1-1, vilket jag är både nöjd och missnöjd med. Vi var bra, lite synd att det inte räckte hela vägen bara! Och det värsta som finns är väl ändå när man går runt efter matchen och tänkter på vad man hade kunnat gjort bättre. När jag kom hem landade jag direkt i soffan, där jag kollade lite på fotboll och sedan somnade jag. Det blev en tidig kväll för mig igår. Jag vaknade upp idag med en träningsvärk från helvetet, verkligen. Runt klockan 12 cyklade jag, mamma och pappa ner till loppisen i parkhallen en snabbis och på eftermiddagen åkte vi till Hedesunda för att kolla på min brors match. Just när matchen började fick jag reda på att grabbarna bara hade en avbytare, och fick därför hoppa in. Så idag har jag fått spela match med min bror. Måste säga att han gjorde en kanonmatch i målet, som alltid! När vi kom hem åt vi lite mat och sedan gick jag och Emil ut och lekte lite med bollen. Vi satt även upp våran studsmatta, så jag har hunnit med att hoppa lite ikväll också. Efter gårdagens och dagens match känns det lite som om alla mina kroppsdelar har gått av på mitten. Detta var mer än vad min kropp klarar av just nu haha! I morgon ska jag åka in till Uppsala en snabbis för att möta upp mamma. Vi ska kolla lite på klänningar till skolavslutningen och om vi hinner ska jag även kolla lite efter ett par skor. När jag kommer hem lär jag skynda mig iväg till träningen, och efter det kommer jag förmodligen ligga död i min säng. Ska upp i hyffsad tid i morgon, så nu tänkte jag krypa ner i sängen faktiskt. Godnatt på er! 
 
♡Ann♡
Skrivet: 2013-04-29,  kl. 18:22:41

Mycket träning är det :-)
Hoppas ni hittade nåt i stan...
Så fina ni är på kortet! <3

Svar: Ja verkligen! Fick med mig ett par skor hem! :)
Tack så mycket! <3
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR