Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Min finaste

Skrivet:    ·  Min vardag
Igår kväll åkte jag som sagt till Pontus. Har saknat honom så mycket. Jag gick direkt från honom till träningen idag, så jag kom hem för inte så längesen. Kändes tråkigt att lämna min lilla plutt men vi träffas väl om någon dag igen. Jag åt precis mat och nu ska jag plugga lite tänkte jag. När jag skrivit tillräckligt på mitt pm ska jag pallra mig hem till Jennifer Nyberg. Det var ett tag sedan sen sist så det ska bli riktigt skoj. För övrigt så slog tanken mig nyss, att lovet snart är slut. Känns för himla tråkigt måste jag säga. Längtar redan ihjäl mig till sommarlovet, så jag hoppas verkligen att dom sista veckorna i skolan går fort. Men nu, måste jag som sagt lägga ner lite tid på skolarbetet. Hoppas ni har haft en bra dag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR