Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Springa i finvädret

Skrivet:    ·  Träning
Idag på eftermiddagen drog jag ut på en liten springtur, och idag var det tungt måste jag säga. Därför var det grymt skönt när jag väl kom hem och hade det överstökat. En annan sak som är skönt är att jag äntligen kommit igång med att springa på riktigt igen! Konditionen har faktiskt förbättrats sakta men säkert nu på senaste tiden, vilket jag är riktigt nöjd över. I början var det bara jobbigt och hemskt, men nu när jag väl har fått tillbaka orken så är det faktiskt kul, även fast man har dom där dagarna då det är något sjukt tungt. Och är det tungt så är det är ju fortfarande inte som det var för några veckor sedan. Jag hoppas verkligen att den här orken håller i sig! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR