Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Torsdag

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag har vädret varit väldigt konstigt måste jag säga, det blåser ibland, regnar ibland och solen tittade faktiskt fram ett bra tag nu på eftermiddagen. Det gjorde att jag blev lite sugen på att dra ut och springa en snabbis faktiskt. Nu har solen gått i moln tyvärr, men jag tror ändå att jag ska knyta på mig skorna och springa lite. För övrigt så har jag haft fullt upp dom senaste dagarna, därmed min dåliga bloggning. I måndags spenderade jag min eftermiddag framför böckerna, då jag pluggade lite smått. Mot kvällningen drog jag ut och tränade lite, vi körde intervaller för det mesta. I tisdags hade jag ett nationellt prov i Samhällskunskap, och efter skolan följde jag med min Pontus hem. Hade världens bästa kväll med honom. Igår hade jag ännu ett nationellt prov i Samhällskunskap, och efter skolan somnade jag nästan direkt. Mot kvällningen cyklade jag upp till Ip för lite träning. Idag har jag gått i skolan som alla andra vardagar, och när jag kom hem satt jag mig och spelade lite gitarr faktikst. Fastnade med den i knät någon timme och sedan låg jag och halvsov i sängen. Grymt skönt! I morgon är det fredag, vilket betyder att det snart är helg och jag äntligen ska få träffa Pontus igen! Jag har även en fotbollsmatch på lördag som jag verkligen ser fram emot! Hoppas ni har haft en riktigt bra dag!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR