Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Träningsmatch

Skrivet:    ·  Min vardag
Efter skolan idag åkte jag till ica en snabbis och köpte ett busskort och lite godis. Och fyfan vad dyrt det är med busskort nu alltså, helt sjukt! När jag kom hem somnade jag i någon timme, och mot kvällningen blev jag väckt av mamma som sa att det var mat. När jag hade ätit klart bytte jag kläder och sedan åkte jag till gårn där jag umgicks med mina fina vänner. Jag kom hem för några minuter sedan och nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis tänkte jag. I morgon ska den första matchen för i år spelas, vilket verkligen ska bli roligt! Efter matchen ska jag hem en snabbis och sedan ska jag åka till Pontus för att spendera natten där. Saknar honom jättemycket. Trevlig helg på er! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR