Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Första augusti

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag är en värdelös dag. Det har regnat, jag har inte gjort ett piss och träningen blev inställd. Great! Jag och Isabelle tar oss en springtur istället, vilket kan behövas för min del. Jag har varit fruktansvärt, verkligen fruktansvärt dålig på att springa denna sommar. Har ångest så det bara sjunger om det. Känner därför att jag lär ta tag i det, så det blir någon ordning på min kondition igen (speciellt när serien drar igång nu i augusti). Samtidigt kan det vara svårt ibland då mina knän och höfter inte är på min sida. Jag hoppas innerligt att det även kan bli någon ordning i min stackars kropp haha. För övrigt så ska jag förhoppningsvis träffa Jennifer N ikväll. För längesen det hände, verkligen! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR