Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Mysig helg

Skrivet:    ·  Min vardag
Hej på er! Vaknar upp till ett riktigt fint sommarväder även idag. Känns riktigt bra! Nu är det mindre än två veckor kvar till skolan börjar, känns sådär. För övrigt så måste jag erkänna att jag längtar lite smått till hösten också. Tycker årstiden är så mysig! Plus att man kan börja använda snygga jackor och mössor igen, haha. 
 
Min helg har inte varit annat än bra. I fredags träffade jag mina kusiner och min mormor och morfar. På kvällen kom Pontus. Vi åt pizza, badade, kollade på film och hade det bra. I lördags åkte jag och Pontus till Tierp för att spendera kvällen tillsammans med David och Jennifer. Vi grillade, kollade på film och så vidare. Även på söndagen träffade vi David och Jennifer, och lite senare på kvällen åkte vi och badade. Inte allt för kallt faktiskt. Igår åkte jag hem från Pontus, har haft det hur bra som helst tillsammans med honom. Som vanligt. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det är träning ikväll men annars har jag inget annat inplanerat, kanske bara blir en dag hemma. Kan vara skönt det också! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR