Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

För kallt

Skrivet:    ·  Min vardag
Idag hade det absolut inte suttit fel med lite sol och värme. När jag kom hem från träningen idag var det ingen i min familj som var hemma, och jag hade ingen nyckel med mig. Och ingen jacka hade jag heller. Gissa om det var kallt? Har nog aldrig frusit sådär mycket. Jag fick i alla fall gå hela vägen tillbaka till ip där min bror hade träning, och hämta hans nyckel. Så tillslut kom jag in i värmen igen. Efter en lång, varm dusch fryser jag fortfarande, men det är betydligt mycket bättre nu i alla fall. Jag får se till att ta med min nyckeln nästa gång, hehe. Ikväll ska jag inte göra något speciellt, jag lär väl egentligen läsa några sidor i min bok som ska vara utläst efter lovet, men vi får se om jag orkar ens. Nu ska jag lägga mig under mitt täcke och försöka bli lite varm. Ha en bra kväll! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR