Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Gårdagen

Skrivet:    ·  Min vardag
Här är några bilder från gårdagen, tagna av min otroligt världelösa, repiga kamera på telefonen. Men ni får nöja er med det. Igår hade jag det väldans kul måste jag säga. På en dag hann jag med att åka i dom flesta backarna, vara fast, vilse och helt borttappad i skogen, fått ett antal utbrott (VI KOM FAN ALDRIG UT UR DEN DÄR JÄVLA SKOGEN JAG FICK PANIK), tappat skidorna, ramlat, fastnat i snön, råkat åka ner för ett stup och en massa andra roliga saker. Det gick väl som det gick kan man ju säga. Haha. Jag hade det i alla fall en jätterolig dag med trevliga människor! Idag har jag en sjuk träningsverk, men det känns mycket bättre nu efter träningen. Idag körde vi bara kondition och styrka. Kändes hyffsat bra ikväll faktiskt, om man bortser från mina knän som gör så förbannat ont. För övrigt så ska jag klippa mig i morgon, och efter det kommer Pontus hit. Som jag har saknat honom, helt sjukt. Han är världens bästa. Ska bli grymt kul att få träffa honom i alla fall. Nu ska jag dra mig ner till soffan och kolla lite på tv tänkte jag. Hoppas er dag har varit bra! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR