Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Kungsberget

Skrivet:    ·  Min vardag
I morgon åker jag och en massa trevliga vänner till kungsberget. Hur kul ska inte det bli då? Det blir första gången för i år jag åker, vilket ska bli grymt skoj måste jag säga! Bussen går från Söderfors klockan åtta i morgon ungefär, och vi kommer komma hem mot kvällningen. Så det blir en hel dag borta i morgon. Kulkul. För övrigt så har jag inte gjort något speciellt idag förutom att spela Candy crush. ÄR HELT FAST. Hur beroendeframkallat var inte det spelet då?! Mormor och morfar var hit ett tag på eftermiddagen också, mycket trevligt! Nu ska jag städa mitt rum tänkte jag, det är fullt behövligt kan jag säga er. Det var ett tag sen nu om man säger så. Ha en bra kväll! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR