Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Måndag

Skrivet:    ·  Min vardag
Jag känner att jag inte har något att skriva om nu när jag är sjuk, förutom att jag just är sjuk då. Men det är väl inte sådär jättekul att läsa om kanske. I morgon hoppas jag i alla fall på att få åka till skolan, men jag vet inte riktigt än. Fick högre feber i går kväll så det kan lika gärna bli så idag också. Jag hostar något otroligt mycket också, så jag tror inte det skulle vara så kul för alla andra i skolan att ha mig där haha. Vaknade upp idag med träningsverk i magen, och vet ni vad det beror på? Att jag har hostat så mycket. Haha herregud. Aja, nu ska jag läsa det sista i boken som skulle läsas ut på lovet. Ha en bra dag! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR