Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Måndag

Skrivet:    ·  Min vardag
Sitter just nu i min säng och kollar på Revenge, vilket jag gjort sedan jag kom hem från skolan ungefär. Idag behöver jag inte plugga någonting, och jag har en skapligt lugn vecka framför mig. Om man räknar bort dom två nationella proven i svenska som jag har på onsdag och fredag. Känner mig hyffsat lugn inför dom just nu om jag ska vara ärlig, men jag antar att jag kommer vara världens mest nervösa när det väl är prov. Jaja, vi får se hur det går med det helt enkelt. Pappa informerade mig nyss om att jag har utvecklingssamtal ikväll, vilket jag helt hade glömt bort. Åker om en timme ungefär så nu ska jag fortsätta mitt tittande på Revenge. Ha en bra kväll! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR