Startsidan  ·   Instagram  ·   Twitter   ·   Facebook

Mår bättre

Skrivet:    ·  Min vardag
Mår betydligt mycket bättre idag, men har fortfarande feber, fast inte lika hög som igår. Har knappt sovit något i natt. Har vaknat flera gånger på grund av att det antingen är för kallt eller att det är för varmt. Hade även lite småont i huvudet inatt, men det gick över då jag tog alvedon igen. Jag blir väl hemma i morgon med antar jag, men då hoppas jag verkligen att jag inte har någon feber. VILL INTE VARA HEMMA. Idag är det första gången på minst tre år jag är hemma från skolan på grund att jag är sjuk, tro det eller ej. Saknar min Pontus också, vill träffa honom mest av allt just nu. 
♡Tantnilla♡
Skrivet: 2013-02-11,  kl. 13:17:22

Skönt att höra att du är bättre. Fortsätt krya på

Svar: Det ska jag!
Mimmi Sundbom




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR